zaterdag 18 april 2020

Tips tegen het coronavirus

De enige echte verdediging tegen COVID-19 is uw eigen immuunsysteem, dat het beste werkt bij een gezonde voeding. Het veranderen van dieet is echter voor de lange termijn een gezonde oplossing. Voor acute situaties zijn hoge dosis vitamine C een goede oplossing

Vitamine C versterkt uw immuunsysteem en doodt ziekteverwekkers, inclusief virussen, wanneer het in hoge doses - liposomaal wordt ingenomen.

Dankzij "fouten" van China en WHO werd het een globale pandemie

Andere belangrijke voedingsstoffen die het immuunsysteem stimuleren zijn vitamine D, vitamine B1, magnesium en zink

- Een Koreaanse arts die patiënten en ziekenhuispersoneel 100.000 IE vitamine D en 20 tot 24 gram vitamine C door IV geeft, ziet dat met virus geïnfecteerde patiënten binnen enkele dagen beter worden

- Ook melatonine speelt een belangrijke rol in uw immuunfunctie. Het heeft antioxiderende en mitochondriale beschermende functies en is effectief gebleken tegen verschillende bacteriële en virale infecties. Vitamine B12 bevordert de productie van melatonine. Thiamine (vitamine B1) -deficiëntiesyndroom (beriberi) heeft veel overeenkomsten met sepsis en thiaminedeficiëntie komt relatief vaak voor bij ernstig zieke patiënten.

Versterk uw immuunsysteem !

- Als u een sauna bezit, is dit het moment om het regelmatig te gebruiken. Door uw lichaamstemperatuur te verhogen wordt uw lichaam efficiënter in het doden van ziekteverwekkers

Om COVID-19 te verslaan, is het ook belangrijke eventuele onderliggende chronische aandoeningen onder controle te krijgen; zelfs diabetes en hoge bloeddruk kunnen vaak worden teruggedraaid via een gezonde voeding en levensstijl.



Lesen Sie diesen Beitrag in deutscher Sprache