Wednesday, October 5, 2011

Een nieuwe testimonium uit België


Geachte heer,

Blij als ik ben wil ik graag mijn testimonium over MMS geven
Gedurende drie weken heeft de hond van onze familie last gehad van pyodermie op de snuit.
Allopathische geneesmiddelen gebaseerd op cortisone hadden geen effect op hem.

Daarentegen heeft Miracle Mineral Solution een pasklare oplossing binnen slechts enkele uren gebracht. Ik heb alleen maar, elke uur gedurende enkele minuten een met MMS gedrenkte katoenen watje op de snuit van onze hond gelegd.

En Het Wonder ...


Tegen eind van de dag, had het genezingsproces zich al ingezet en was zich onze hond niet meer dwangmatig aan het krabben. Onze hond is nu volledig genezen en deze gebeurtenis blijft in onze herinneringen, maar ik wilde gewoon mijn ervaring delen om u te helpen uw hoop in stand te houden.

Dank u met heel mijn hart voor het onbaatzuchtig helpen van medemensen.
Met vriendelijke groeten. Sylvia, België
(Vertaald uit het Frans)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.