Sunday, February 9, 2014

Speciale boodschap van Jim Humble: Levens redden en de MMS Research Campagne



Beste MMS Supporters,

December vorig jaar, net voor de vakantie, stuurde ik u een speciale boodschap over de invoering van de "Foundation for Alternative Medicine and Healing Research " (Stichting voor Alternatieve Geneeskunde en Healing Onderzoek.)

Zoals u weet, vraag ik al jaren steun hiervoor om zodoende wetenschappelijke klinische proeven uit te voeren, om te bewijzen dat MMS, Malaria kan genezen.

Er is eindelijk een praktisch plan, met behulp van een zogenaamde "Crowd Funding". En dankzij de kracht van het internet kan dit eindelijk verwezenlijkt worden.

We kunnen de levens van duizenden mensen redden, de meeste van hen kinderen. DIT JAAR NOG.

Degenen die het nog niet bezocht hebben, kunnen dit doen door te klikken op de volgende link :
https://fundly.com/foundation-for-alternative-medicine-and-healing-research/

Na mijn laatste bericht, hebben een aantal van jullie actie ondernomen. Ik ben u zeer dankbaar hiervoor.

Het is NIET alleen een kwestie van het maken van een donatie. Ik weet dat sommigen van u het zich niet kunnen veroorloven om te doneren, maar ..

U kunt een supporter zijn.

Door anderen hiervan op de hoogte te brengen en door te participeren in online conversaties.

Ons doel voor deze maand om te beginnen, is het verzamelen van een bescheiden $ 5.000,- USD.

In mijn volgende speciale berichten zal ik u meer details en updates verstrekken.

Help ons alsjeblieft.

Wat anders kunt u doen dat het potentieel heeft om dit jaar duizenden mensenlevens te redden?

Jim Humble

Bron: Jim Humble, vertaald door de MMS Winkel

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.