Wednesday, July 16, 2014

Geen HIV kwalen dankzij MMS

Hieronder het verhaal van Atilla die dankzij MMS2 geen last meer heeft van HIV.

Water Purification capsules - MMS2 - Master Mineral Solution 2 "Ik heb nu meer dan 20 jaar HIV+ gehad. Ik heb veel hiv-gerelateerde gezondheidsproblemen en andere problemen gehad. Mijn laagste T4 waarde was 110, een paar jaar geleden. Ik had voor vele jaren een gemiddelde T4 van 330-350. 
Ik begon een paar jaar geleden MMS1 te gebruiken. Na MMS1 begon ik ook MMS2 capsules te gebruiken. Dit doe ik nu al een paar jaar. Mijn T4 telling begon zeer snel te stijgen nadat ik 2 keer per dag MMS2 capsules ging gebruiken. Nu ligt mijn T4 waarde rond 850-900-980-1100 wat de normale waarde voor een HIV-persoon is. Ik word elke 3 maanden getest, dus ik kan het regelmatig zien. Ik heb nu absoluut geen HIV gerelateerde gezondheidsproblemen meer dankzij de MMS2 capsules. 


Ik zal nooit stoppen met het nemen van MMS2 capsules; ik bestel telkens een nieuwe doos wanneer het op is. Ik zou het iedereen met gezondheidsproblemen, zoals de HIV +-status, adviseren . Beste wensen, Attila uit Europa "

Zie ook:  Genezen van Aids

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.